Даний сайт використовує файли cookie. Продовжуючи користування сайтом Ви погоджуєтесь з використанням фалів cookie. Дізнатися більше.

Історія

Visual

Великий хімік XX століття 

Эрл Таппер

Засновником компанії є Ерл Таппер – хімік, вчений-винахідник, який створив унікальний метод очищення полімеру. 

Початком діяльності Tupperware став 1946 рік – рік заснування «Tupper Plastics Company» і вихід на ринок «чудо-миски Ерла Таппера»: виробу з хімічно нейтрального полімеру з герметичною кришкою. 

У «чудо-мисці» продукти зберігали свіжість вдвічі або втричі довше, ніж зазвичай, рідини не виливалися, а приготовані страви набували абсолютно нового смаку. 

Епоха Брауні Вайс 

Брауни Вайс

У середині 40-х рр. XX століття продукція марки Tupperware продавалась у звичайних господарських магазинах, але споживачі не поспішали купувати дорогі вироби з очищеного полімеру. 

Ситуацію змінив телефонний дзвінок. Молода енергійна жінка в розмові вказала на те, чого не вистачало для успіху компанії ,– демонстрацію виробів! 

Цією жінкою була Брауні Вайс – геніальний маркетолог XX століття. Незабаром продажі виробів Tupperware за допомогою Домашніх Презентацій настільки зросли, що було прийнято рішення поширювати вироби Tupperware виключно через незалежних Консультантів. 

Сьогодні кожні 2 секунди в світі починається Домашня Презентація Tupperware! 

Tupperware в світі 

Після десятирічного успіху Tupperware в США в 1962 році компанія вийшла на ринок Європи й практично за один рік завоювала популярність в шести європейських країнах. 

Пізніше Tupperware вийшла на ринок Японії та Австралії. Наприкінці 1960-х років компанія вже опановувала ринок в Африці та Латинській Америці. 

Сьогодні 14 заводів у світі випускають вироби Tupperware, а користуються ними у понад 100 країнах світу. 

З 2005 року компанія перейменована в Tupperware Brands Corporation. 

У всіх країнах, де присутня компанія Tupperware Brands Corporation, вона провадить соціально-відповідальну діяльність і приділяє особливу увагу захисту дітей.  З цією метою було створено Фонд Tupperware Brands, що здійснює підтримку різноманітних дитячих організацій по всьому світу. 

Tupperware в СНД 

У Росії перший Дистриб'юторний Центр був відкритий у 1997 році в Санкт-Петербурзі. 

У 2001 році компанія вийшла на ринок України, в 2003 році – Казахстану. 

У 2006 році Tupperware Brands Corporation відносить регіон Росії та країн СНД до Кластера – T.E.A.M – самостійний підрозділ у групі Tupperware Європа, Африка, Близький Схід. 

За 10 років присутності на російському ринку компанія продемонструвала стрімке зростання ділової активності та отримала низку престижних нагород за виняткові бізнес-досягнення та соціальні проекти. За підсумками 2005 і 2007 років Tupperware Brands Corporation вручила Tupperware СНД почесну нагороду – «Країна року». 

Tupperware СНД стала лауреатом премії «Товар року 2010» у спеціальній номінації «Програми з формування здорового способу життя та культури харчування». 

У 2010 році Tupperware СНД отримала премію «Країна десятиліття Tupperware Brands Corporation». 

У 2011 році було відкрито понад 200 Дистриб'юторних Центрів в Росії, Україні, Казахстані, Азербайджані та Республіці Білорусь, і кількість Консультантів перевищила 100 000 осіб. 

У 2015 році відбулося відкриття першої Студії Tupperware у Москві.  На сьогодні налічується 7 студій в Москві й одна студія у Казахстані. 

У 2017 році компанія відзначила свій 20-річний Ювілей в ЕкспоФорумі у місті Санкт-Петербург. 

На сьогодні Tupperware СНД об'єднує понад 240 Дистриб'юторних і Регіональних Центрів, понад 50 000 Консультантів і 3 500 Менеджерів. 

Консультанти, Менеджери, Прем'єр-Менеджери, Дистриб'ютори, співробітники центрального офісу пишаються, що є частиною Tupperware – всесвітньо відомої корпорації прямих продажів!